Четверг, 18.04.2024, 19:17
Вітаю Вас, Гость

 

З в і т

завідувача дошкільного навчального закладу №8 «Дзвіночок» Ужгородської міської ради в Закарпатській області

Пагулича Олега Йосиповича

м. Ужгород 17.08.2018

 

1.Загальна інформація про ДНЗ №8 «Двіночок» Дошкільний навчальний заклад №8 «Дзвіночок» розташований за адресою: м. Ужгород, вул. Грушевського, 29А, знаходиться у комунальній власності Ужгородської міської ради . Приміщення побудоване за типовим проектом загальною площею 1706,3 м2 у 1974 році. Заклад розрахований на 12 груп. На даний час функціонує 11 груп , 1 приміщення використовується для спортивної зали. Мова виховання та навчання – українська. Кількість місць за проектом – 280, кількість дітей - 314. Режим роботи : 12 годин, 5 днів у тижні, з 7.00 до 19.00.

2. Матеріально-технічна база закладу ДНЗ № 8 «Дзвіночок» розміщений в одній будівлі. Будівля відповідає санітарно-гігієнічним нормам та потребує капітального ремонту фасаду, покрівлі, системи опалення та системи вентиляції. Площа земельної ділянки – 1,1 га. Пішохідні доріжки на території закладу потребують асфальтування, оскільки за останні 44 роки поверхня зруйнувалась. Вся територія дошкільного закладу поділена на ігрові майданчики (для кожної групи). На майданчиках наявне обладнання відповідає віковим особливостям дітей (пісочниці, столи, лавиці, 3 бесідки, стан яких – задовільний), проте, необхідне оновлення та дооблаштування. Фізкультурний майданчик закладу теж потребує реконструкції та дообладнання сучасними ігровими модулями. На території закладу знаходиться овочесховище та складське приміщення, які теж потребують капітального ремонту. У групових приміщеннях створені необхідні умови для якісної організації життєдіяльності дітей. Температурний режим (21-24'), освітлення у групових кімнатах відповідають нормам. Групи естетично оформлені, затишні, оснащені меблями відповідно до віку та зросту дітей, відповідають гігієнічним та санітарним вимогам. Предметно-ігрове середовище сприяє всебічному розвитку вихованців та відповідає вимогам програми. Ігрові зони обладнані в достатній кількості навчальним та ігровим матеріалом. Адміністрацією та педагогічним колективом ДНЗ № 8 «Дзвіночок» створюються належні умови для всебічного повноцінного розвитку, комфортного перебування дітей у дошкільному закладі. Оформлення групових приміщень, кабінетів, залів є педагогічно доцільним, відповідає естетичним та педагогічним вимогам. При організації та облаштуванні життєвого простору у групових приміщеннях урахована його величезна значущість для становлення особистості. Підбір ігор та іграшок у різних вікових групах відповідає «Типовому переліку обов’язкового обладнання, навчально-наочних посібників та іграшок», рекомендованому Міністерством освіти і науки України. Навчально-виховний процес у групах ДНЗ забезпечений необхідним педагогічним обладнанням і дидактичним матеріалом відповідно до вимог програм «Українське дошкілля». У кожній віковій групі створено міні-методичний кабінет, де накопичено і систематизовано весь дидактичний, наочний матеріал для організації навчально-виховного процесу з дітьми відповідного віку. Інформація про зміст міні-методичних кабінетів відображена у спеціальних паспортах, де вказано наявність відповідної методичної літератури, художньої дитячої літератури, дидактичних ігор, демонстраційного і роздавального матеріалів. У кожній віковій групі розроблені картотеки дидактичних ігор по всіх розділах програми, картотеки рухливих ігор. У кожній групі дошкільного закладу використовують технічні засоби навчання: магнітофон, аудіозаписи тощо . У музичній залі представлені технічні засоби навчання: музичний центр, магнітофон, мікрофони, у тому числі й дитячі музичні інструменти. Для задоволення потреб художньо-естетичного нахилу є різні види театру: ляльковий, пальчиковий, тіньовий, настільний. Заклад забезпечений переносною дошкою, проектором та ноутбуком, які використовуються за потребою. У ДНЗ №8 «Дзвіночок» функціонує спортивна зала, яка обладнана необхідним спортивним інвентарем: шведською стінкою, матами, обручами, лавами, ребристими дошками, дугами, м’ячами, мішечками з піском для метання, кеглями, кільцекидами та матеріалом для нетрадиційних видів оздоровлення дошкільників – доріжка здоров’я, м’ячі із шипами для самомассажу, різноманітні китиці, стрічки для дихальних вправ. ДНЗ №8 «Дзвіночок» забезпечений м'яким та твердим інвентарем, в усіх групах є 2 комплекти дитячих рушників, достатня кількість постільної білизни. Заклад потребує часткової заміни матраців , подушок, ковдр, частини постільної білизни. Заклад забезпечений проточною холодною водою цілодобово, а також гарячим водопостачанням через електробойлери. Протягом року за виділені кошти від міської ради було закуплено : 1. канцтовари 4390,50 2. Медичні картки 380,38 3 медикаменти 5 698,05 4. миючі засоби, туал. папір, серветки 17785,32 5. Екран 1 500,00 6. Персональний комп’ютер 15 354,80 7. Проектор 11 180,70 8. Водонагрівач 2 351,94 Всього 58641,69 Крім того, були виділені бюджетні кошти в 2017 р. для поточного ремонту харчоблоку ( 49820,00 грн ),ремонт котла ( 960,00 грн.) . Проведено поточний ремонт покрівлі на суму 21515 грн, ремонт системи опалення (група «Калинка» ) на суму 488,00 грн., замінено підлогу в ігровому приміщенні групи «Незабудка», вартість робіт склала 45159,00 грн. Закуплено і встановлено в музичному залі ламінат на суму 24185,00 грн. За спонсорську допомогу Закарпатського угорськомовного педагогічного товариства для користування в ДНЗ було передано оргтехніку на суму 26474,00 грн . У дитячому садку на достатньому рівні ведеться виконання заходів з охорони праці, безпеки життєдіяльності, створення безпечних умов навчання й виховання дітей дошкільного віку адміністрацією, педагогічними працівниками та техперсоналом, який бере участь у навчально-виховному процесі. Травматичних та нещасних випадків за останні роки роботи дошкільного закладу не було. Організовано проводяться медичні огляди працівників: первинний (при прийманні на роботу) і періодичні (двічі на рік).

3.Кадрове забезпечення У дошкільному навчальному закладі №8 «Дзвіночок» працюють 54 працівники. Навчально-виховний процес забезпечують 25 педагогічних працівників, обслуговуючого персоналу – 29 працівників. Освітньо-кваліфікаційний рівень педагогічних працівників ДНЗ № 8 «Дзвіночок» -за освітнім рівнем: з вищою педагогічною освітою – 20, що становить 77%, з вищою фаховою освітою -10 (38,5%), з середньою спеціальною освітою – 5 (16%); -за кваліфікаційним рівнем : «спеціаліст вищої категорії»-6 - 23,2 %, «спеціаліст першої категорії»-9-38,4%; «спеціаліст другої категорії»-4- 15,4 %; «спеціаліст » -1- 3,8,0%; відповідає займаній посаді -5 - 19,2 %; педагогічне звання: «вихователь-методист»-1 «старший вихователь»-1 ; -за стажем роботи: до 5 років - 2 до 10 років – 2 до 20 років – 3 20 - 30 років – 10 30 і більше - 8 Педагоги постійно підвищують свій кваліфікаційний рівень та педагогічну майстерність шляхом проходження курсів підвищення кваліфікації, самоосвіти, участі в роботі методичних об’єднань і під час підготовки до атестації. Курси підвищення кваліфікації педагоги проходять згідно перспективного плану. У 2017-2018 році курси підвищення кваліфікації при ЗІППО пройшли 6 педагогів: Іїрчак К.В., Іванців І.В., Івасик Л.Ф., Готра Е.В.,Гівчак С.М. та Гутич О.І.

4. Медичне обслуговування Медичне обслуговування вихованців та працівників закладу організовано відповідно до нормативно правової бази. Пріоритетні напрями роботи: – надання долікарської невідкладної допомоги – оздоровчо-профілактична робота – пропаганда здорового способу життя. Співпраця з територіальними медустановами: – співпраця з прилеглими сімейними амбулаторіями – направлення дітей для проведення щеплень та консультацій вузьких спеціалістів – проведення карантинних заходів Медичні огляди: – на виявлення педикульозу, скобієзу, укуси комах, за потреби – проводиться антропометрія дітей 2 рази в році – медогляд працівників Система зміцнення здоров’я: – ранкові зарядки та коригуючі вправи після сну – регулярні заняття фізкультури – щоденні прогулянки – організація рухового режиму дітей – медико-педагогічний контроль - контроль виконання повітряно - температурного режиму, провітрювання приміщень. - комплекс загартовуючих процедур з урахуванням природних факторів. Оздоровчо-профілактична робота: – дотримання правил особистої гігієни дітьми та персоналом – щоденний огляд працівників харчоблоку – профілактика інфекційних захворювань – вологе прибирання, аерація приміщень – контроль за навантаженням на заняттях з розвитку рухів і гігієнічними умовами проведення всього навчально-виховного процесу – бесіди, консультації з батьками, педагогами на актуальні теми ( Попередження грипу, Профілактика кору, Хвороба Боткіна, Кишкові отруєння) - Проведення оглядів дітей після хвороби та профвідпусток батьків. - Проведення диспансеризації дітей, які мали хронічні захворювання. - контроль виконання повітряно - температурного режиму, провітрювання приміщень - контроль за своєчасною зміною постільної білизни, рушників - контроль за виконанням графіку проведення генеральних прибирань - контроль за якістю прання білизни, виконання правил миття та дезінфекції посуду в групах - забезпечення дієтичного харчування для дітей, які його потребують ( зараз є таких 9 дітей). Пропаганда здорового способу життя: – інформаційні бюлетні – свята та розваги - фотовиставки – поради, рекомендації

5.Організація харчування В ДНЗ №8 «Дзвіночок» створені належні умови щодо організації харчування дітей. Організація харчування дітей у ДНЗ №8 «Дзвіночок» здійснюється відповідно до Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним наказом Міністерством освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 № 298/227. В ДНЗ організовано чотириразове харчування, їжа на групи видається згідно графіка з дотриманням інтервалу між прийомами їжі. Харчоблок включає: кухню ( цех для варіння), складське приміщення для зберігання продуктів (овочі, фрукти, сипучі продукти), окрема частина кухні виділена для миття кухонного посуду, комора для зберігання продовольчої сировини, в якій є 4 побутових холодильники та побутова морозильна камера б/у (300л), яка не пристосована для зберігання потрібної кількості продуктів. Кухня обладнана електроплитою, електросковородою, електром’ясорубкою, картоплечисткою (1974 р.випуску), столами для обробки продуктів харчування, шафами. Більша частина технологічного обладнання часто виходить із ладу, потребує заміни на нове та потужне обладнання. На харчоблоці є побутовий холодильник, в якому зберігаються продукти згідно меню та добові проби. Кадрове забезпечення харчоблоку: Шеф-кухар – вакансія Кухар – 2, Сікса О.В.-ПТУ №20, кухар 3 р., Балаж С.В.- ТГУ№20, кухар 4 р. Кух.працівник -2, Комірник -1, Качаєва А.В. – ПТУ№20, кухар 5 р., бух.облік. Забезпечення харчуванням пільгових категорій Загальна кількість цих дітей складає 48: діти учасників АТО -7 звільнено на 100% від сплати за харчування , діти із тимчасово переселених сімей – 6 звільнено на 100% від сплати за харчування, діти із малозабезпечених сімей – 7 звільнено на 100% від сплати за харчування, діти із багатодітних сімей – 28 звільнено на 50% від сплати за харчування Наявність приписів санітарно-епідеміологічної служби

6. Навчально-виховна робота 1. Загальна інформація про ЗДО №8 «Дзвіночок» Дошкільний навчальний заклад №8 «Дзвіночок» розташований за адресою: м. Ужгород, вул. Грушевського, 29А, знаходиться у комунальній власності Ужгородської міської ради . Приміщення побудоване за типовим проектом загальною площею 1706,3 м2 у 1974 році. Заклад розрахований на 12 груп. На даний час функціонує 11 груп , 1 приміщення використовується для спортивної зали. Мова виховання та навчання – українська. Кількість місць за проектом – 280, кількість дітей - 314. Режим роботи : 12 годин, 5 днів у тижні, з 7.00 до 19.00. У закладі дошкільної освіти №8 «Дзвіночок» працює 54 працівника. Навчально-виховний процес забезпечують 25 педагогічних працівників. Освітньо-кваліфікаційний рівень педагогічних працівників ЗДО № 8 «Дзвіночок» -за освітнім рівнем: з вищою педагогічною освітою – 20, що становить 80%, (із них з вищою фаховою освітою – 10 (40%), з середньою спеціальною освітою – 5 (20%); -за кваліфікаційним рівнем : «спеціаліст вищої категорії» - 7 - 28%, «спеціаліст першої категорії» - 7 - 28%; «спеціаліст другої категорії» - 4 - 16 %; «спеціаліст » - 2 - 8 %; відповідає займаній посаді - 5 - 20 %; 2 педагоги мають педагогічні звання: педагогічне звання «старший вихователь» - 1; педагогічне звання «вихователь-методист» - 1. Дошкільний заклад укомплектований педагогічними кадрами та обслуговуючим персоналом згідно зі штатним розписом. Педагогічні кадри закріплюються за віковими групами наказом по ЗДО №8 «Дзвіночок» на початку навчального року. 2. Аналіз роботи закладу дошкільної освіти №8 «Дзвіночок» за 2017/2018 навчальний рік та завдання на новий навчальний рік Зміст освітньої роботи з дітьми дошкільного віку відповідав основним вимогам та концептуальним засадам Базового компонента дошкільної освіти України – оволодіння змістом дошкільної освіти впродовж всього періоду дошкільного дитинства, визнання цінності кожної вікової сходинки в особистісному розвитку при повній реалізації дитиною своїх потенційних можливостей. Освітньо-виховний процес у закладі здійснювався згідно програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» (2017, авт. Білан О.І, за заг.ред.О.В.Низковської). Колектив закладу дошкільної освти у 2017-2018 навчальному році плідно працював над вирішенням таких завдань: - підвищення рівня професійної майстерності вихователів з метою забезпечення реалізації Базового компоненту дошкільної освіти; - продовження роботи по розвитку національно-патріотичних почуттів дошкільників з впровадженням регіонального компоненту; - запровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес. З метою ефективного вирішення цих завдань було сплановано відповідну методичну роботу. Метою методичної роботи ДНЗ №8 «Дзвіночок» було створення таких умов для педагогів, коли вони стають здатними продукувати оригінальні ідеї, розробляти шляхи до їх впровадження, прагнуть до презентації своїх досягнень. Адже успіх педагогічної діяльності сьогодні визначається не тільки й не стільки ступенем професійної підготовки педагога, рівнем знань, скільки бажанням і можливостями поглиблювати теоретичні знання та відшліфовувати практичні вміння, тобто постійно підвищувати рівень професійної компетентності, формувати свою педагогічну позицію. Методична робота у закладі була спрямована на створення оптимальних умов для навчання, виховання, розвитку дошкільників та побудована згідно з принципами і положеннями нормативних документів про освіту, рекомендаціями міського методичного кабінету . Кожен педагог закладу зорієнтований на удосконалення навчально-виховного процесу, реалізації принципів демократизму, відкритості та колегіальності, доброзичливості, переорієнтації з процесу навчання на розвиток особистості. Педагоги постійно підвищують свій кваліфікаційний рівень та педагогічну майстерність шляхом проходження курсів підвищення кваліфікації, самоосвіти, участі в роботі методичних об’єднань і під час підготовки до атестації. Слід відмітити, що адміністрація створює оптимальні умови для постійного професійного зростання. В цьому навчальному році підвищили свою кваліфікацію при Закарпатському інституті післядипломної педагогічної освіти наступні педагоги: Готра Е.В., Гівчак С.М., Венцель О.П., Гутич О.І. У поточному році атестовано 9 педагогів. За результатами атестації: Гутич О.І. - відповідає займаній посаді, раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії»; Данканич М.В. - відповідає займаній посаді, раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії»; Жека Л.І. - відповідає займаній посаді, присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії»; Мадяр Л.П. - відповідає займаній посаді, присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії»; Венцель О.П. - відповідає займаній посаді, раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст першої категорії»; Гівчак С.М. - відповідає займаній посаді, раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст першої категорії»; Готра Е.В. - відповідає займаній посаді, раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст першої категорії»; Іванців І.В. - відповідає займаній посаді, раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст першої категорії»; Івасик О.Ф. - відповідає займаній посаді, раніше присвоєному вищому тарифному розряду. Атестація педагогічних працівників проводиться відповідно до Закону України «Про освіту» (ст. 34), Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України №930 від 06.10.2010 року. До роботи в атестаційній комісії залучаються найбільш компетентні та висококваліфіковані педагоги закладу. Адміністрація закладу створює працівникам всі умови для плідної роботи. В цілому робота колективу відмічається стабільністю та позитивною результативністю. Для ефективного вирішення проблем навчання та виховання дітей педагоги перебувають у постійному творчому пошуку, експериментують та впроваджують сучасні перспективні програми та методики. Навчально – виховний процес організовується на основі Базового компоненту дошкільної освіти України через реалізацію програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля». Окрім програми «Українське дошкілля», у дошкільному навчальному закладі впроваджуються парціальні програми, за якими реалізуються освітні завдання інваріантивної частини навчального плану: - Програма з фізичного виховання «Казкова фізкультура» Авт. М.М.Єфименко; - Програма з основ здоров'я та безпеки життєдіяльності «Про себе треба знати, про себе треба дбати» Авт. Л.В.Лохвицька; - регіональна програма «Закарпатський віночок». Парціальні та регіональні програми розширюють та поглиблюють можливості розвитку особистості дитини та реалізують пріоритетні напрямки у діяльності дошкільного навчального закладу. Сукупність організаційних форм роботи, обов’язкових для впровадження в освітній процес, становлять: - заняття; - фізично - оздоровчі заходи (ранкова гімнастика, гімнастика після денного сну, фізкультхвилинки, фізкультпаузи, загартувальні процедури; різні форми організації рухової активності у повсякденні (заняття фізичними вправами на прогулянках, фізкультурні свята і розваги, дитячий туризм, рухливі ігри, самостійна рухова діяльність, дні та тижні здоров’я, індивідуальні заняття); - прогулянки. Моніторинг стану засвоєння програми дітьми у всіх вікових групах є головним показником роботи педагогів та усього колективу у цілому. За результатами діагностики дошкільників по засвоєнню програми «Українське дошкілля» з 267 обстежених дітей ( старші, середні та молодші дошкільники) мають загальні рівні: Результати засвоєння програмових вимог Рівні Молодші групи Середні групи Старші групи Високий 41% 62% 68% Достатній 31% 30% 30% Низький 23% 6% 2% Критичний 2% 2% - Головною метою роботи колективу дошкільного закладу є виховання дитини, здатної продовжувати навчання впродовж усього життя, досягати успіху, правильно будувати своє життя. З цією метою педагоги старших дошкільних груп та вихователь – методист організували вивчення готовності дітей до шкільного навчання, так як вважають цю роботу надзвичайно важливою. У квітні –травні 2018 року було обстежено 107 дітей старшого дошкільного віку. Встановлено загальний рівень шкільної готовності: Високий – 45%; достатній – 44%; низький – 11%; критичний – 0%. Велика увага у роботі закладу приділялася наступності дошкільної та початкової освіти. Реалізація наступності з боку дошкільної ланки освіти полягає у формуванні готовності дітей старшого дошкільного віку до систематичного навчання і шкільного життя, що передбачає мотиваційну, емоційно-вольову, комунікативну, фізичну підготовку, розвиток пізнавальних психічних процесів та мовлення, прищеплення елементарних навчальних умінь. Задля реалізації цих завдань: - вихователем-методистом створено інформаційно-педагогічну бібліотечку для вихователів та батьків із посібниками щодо підготовки дітей до школи; - педагогами закладу проводились із дітьми бесіди про школу, майбутнє навчання; - практичним психологом вивчалась психологічна готовність дітей старшого дошкільного віку до шкільного навчання; Тісно співпрацюємо з ЗОШ 1-3 ступенів №12 (директор Харіна Я.І.) та угорськомовною гімназією (директор Ковач П.А.). Підвищуючи рівень мотиваційної готовності дітей до навчання в школі, вихователі знайомили дітей старших груп з правилами поведінки учнів, читали літературні твори, проводили бесіди про школу. Випускники нашого закладу дошкільної освіти мають необхідну як загальну (фізичну, інтелектуальну, особистісно-вольову), так і спеціальну готовність (включаючи засвоєння предметних знань, умінь, навичок), підготовку до навчання в школі. Таким чином, у ЗДО №8 «Дзвіночок» створені всі умови для всебічного розвитку дошкільнят. Комплексно здійснюється підхід до вирішення річних завдань, так проведено: - чотири педагогічних ради: • Зміст діяльності і завдання педагогічного колективу на 2017/2018 н.р. – 31.08.2017р; • Підвищення професійної майстерності педагогів через використання освітніх проектів – 29.11.2017р.; • Про шляхи вдосконалення національно-патріотичного виховання дошкільників через реалізацію регіональної програми «Закарпатський віночок» - 02.03.2018р.; • Про результативність освітньої роботи з дошкільниками – 07.06.2018р.; - організовано вивчення з оформленням відповідних довідок, матеріалів до них, а саме: • Готовність до нового навчального року – серпень 2017р. • Стан планування освітньо-виховного процесу, ведення ділової документації - постійно • Про освітньо-виховну роботу щодо сенсорного розвитку вихованців І молодших груп через освітній проект – березень 2018р. • Аналіз календарних планів - систематично • Про стан роботи з правового та патріотичного виховання дошкільників в ДНЗ – листопад 2017р. • Стан готовності дітей до школи – травень 2018р. • Стан планування та проведення тижня безпеки дитини – жовтень 2017р., травень 2018р. • Готовність працівників до робочого дня - регулярно • Створення розвивального ігрового середовища – чнрвень 2018 р. • Дотримання режиму дня - постійно - повний цикл консультацій для вихователів з оформленням папки з їх друкованим змістом для самостійного опрацювання; - систематично організовуються тематичні виставки робіт дітей та батьків, оформлення стендів, стінгазет. Педагоги дошкільного закладу будували свою роботу з урахуванням поставлених на рік завдань, а саме: - підвищення рівня професійної майстерності вихователів з метою забезпечення реалізації Базового компоненту дошкільної освіти; - продовження роботи по розвитку національно-патріотичних почуттів дошкільників з впровадженням регіонального компоненту; - запровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес. В 2017/2018 навчальному році, колектив дошкільного закладу плідно працював над проблемою «Впровадження інноваційних технологій як засіб оптимізації освітньо-виховної роботи». З метою реалізації даного напрямку в закладі проведено: 1. Педагогічна рада з теми «Підвищення професійної майстерності педагогів через використання освітніх проектів» - 29.11.2017 р. 2. Теоретичний семінар «Інноваційні технології в дошкільній освіті» - 28.09.2017р. 3. Консультації: - Методи і форми дослідницької роботи по вихованню екологічної культури дошкільників, вих.Гівчак С.М.; - Фізкомплекси на свіжому повітрі як дієвий засіб забезпечення рухової активності дошкільників, фізінструктор Іванців І.В.; - Застосування арт-технологій для зміцнення здоров'я педагогів, пр.психологи Данканич М.В., Жека Л.І. 4. Колективний перегляд педагогічного процесу: - Тематичне заняття «Хай в серці кожної дитини живе любов до України», музкерівник Івасик Л.Ф. - Заняття-гра із застосуванням опорних схем та мнемотаблиць у середній групі «Дзвіночок» , вихователь Гівчак С.М., 22.11.2017р. - Інтегроване заняття для дітей старшого дошкільного віку «Ми – нащадки Кобзаря», вихователь Мадяр Л.П., 01.03.2018р. - Інтегроване заняття для дітей молодшого віку «В гості до бабусі», вихователь Готра Е.В., 20.03.2018р. - Фізкультурне заняття для дітей середньої групи «Здорові ніжки»,фізінструктор Іванців І.В., 18.01.2018р. - Інтегроване заняття для дітей ясельної групи «На гостину до сороки», вихователь Гутич О.І., 14.11.2017р. 5. Огляд-конкурс «Кращий національно-патріотичний осередок» - 02.2018р. 6. Спортивні свята і розваги «Здоровим зростай про хвороби не знай», «Здоровим будь», «Козацькі забави». Для стимулювання методичної творчості, подолання шаблону і трафарету в навчанні і вихованні, розвиток педагогічного мислення педагогів в ЗДО створена творча група вихователів. До її складу входять кращі педагоги закладу, які уміють генерувати та популяризувати педагогічні ініціативи, перспективний досвід і власні напрацювання. Так, у 2017-2018 н.р. творча група у складі Жека Л.І., Гутич О.І., Іїрчак К.В., Шнайдер Н.І., Фидрик Н.М. координувала науково-методичну, організаційну та практичну діяльність закладу, аналізувала пропозиції щодо вдосконалення освітньо-виховного процесу, розробляла методичні рекомендації щодо впровадження інновацій у систему навчально-виховної роботи , здійснювала підготовку до засідань педагогічної ради. Робота педагогів у творчій групі сприяла збагаченню і розширенню бази фахових знань педагогів та їх кругозору, розвитку практичних умінь педагогів, їх педагогічної творчості та креативності та сприяла створенню організаційно-методичного підґрунтя для вибору педагогами інновацій у відповідності до потреб і можливостей свого напрямку роботи і нахилів вихованців. Впродовж року педагогічними працівниками було виготовлено багато необхідного цікавого та змістовного дидактичного та розвивального матеріалу для роботи з дітьми. Поповнено міні-методкабінети посібниками та педагогічною літературою відповідно до сучасних вимог, переглянуто та поновлено наповнення патріотично-національних куточків, забезпечено наявність дитячих знарядь праці, виготовлено доріжки здоров’я. Силами педагогів виготовлено тематичні папки та дидактично-демонстраційний матеріал для ознайомлення дошкільників із регіональними особливостями нашого краю. Розширенню професійного та інформаційного поля педагогів також сприяли експрес-інформації, інструктивно-методичні наради, оперативні наради, епізодичні та постійні виставки науково-методичної, навчальної, психолого-педагогічної літератури. На розгляд колективних, індивідуальних, групових форм методичної роботи виносилися питання інформаційно-комунікаційних технологій в навчальній, виховній роботі, інтерактивних методів навчання, застосування проблемно-пошукових напрямів організації навчальної діяльності вихованців, забезпечення компетентнісного підходу до організації навчально-виховного процесу, діагностики та розвитку особистості учасника навчально-виховного процесу, створення умов для самореалізації та творчих пошуків педагога та дошкільника, досягнення результативності педагогічної діяльності. Окремою ланкою роботи є організація взаємодії з родинами вихованців. Педагогами закладу, вихователем-методистом, практичними психологами постійно плануються та проводяться консультації для батьків, надаються інформаційні матеріали на актуальні теми, батьків запрошують до закладу на спільні заходи, регулярно оновлюються батьківські куточки. Надаються різні консультації для батьків на тему: «Істеричні прояви у поведінці дитини дошкільного віку» (вихователь Гівчак С.В.); «Про захист прав дітей», «Емоційне здоров’я дитини» (практичний психолог ЖекаЛ.І.), «Покарання дитини…мудрість батьківської любові» (вихователь Готра Е.В.), «Економіка для малят» (вихователь Пузяк Т.В.), «Особливості розвитку дітей раннього віку» ( вихователь Венцель О.П.) та інші. Проте, педагогам слід вивчати запити батьків, виявляти актуальні теми та готувати інформаційні матеріали саме по цікавим та актуальним для батьків питанням. На загальних заходах батьки мали змогу подивитись свято «День знань», «День дошкільника» - вересень, «Барвиста осінь в гостях у малят» - жовтень, «Миколай святий іде» - грудень, Новорічні ранки – грудень, « Мама і весна» - березень, «Дитсадочку, прощавай» - травень. Цікавими та веселими для малят були проведені розваги «Подарунки святого Миколая», «Чарівна мить Різдва», «Великоднє яєчко», «Веселі старти». Силами вихователів та дітей організовано тематичні виставки творчих робіт «Золота осінь», «Зима-чарівниця», «Шевченко – наш Кобзар», «Прийшла весна барвиста», фотостенди із життя вихованців закладу. Протягом навчального року у закладі плідно працював гурток з навчання дітей англійської мови, керівник гуртка – Ліхотоп І.І. Досвід показав, що є потреба створити і інші гуртки, оскільки батьки виявляють зацікавленість у такій роботі. Працівники нашого закладу займають активну соціальну життєву позицію та привчають дітей з дошкільного віку розуміти соціальну значимість участі у заходах різного рівня. Впродовж 2017-2018 навчального року педагогічний колектив приймав участь у різних фестивалях та загальноміських заходах. Професійну діяльність музичного керівника Кробинець Василини Василівни було відмічено під час проведення фестивалю «До-ре-мі-фа-солька» в рамках фестивалю «Майся-фест», її вихованці були нагороджені грамотою управління освіти Ужгородської міської ради. Фізінструктором Іванців Іриною Володимирівною було підготовано на високому рівні команду дошкільнят та залучено її до участі у загальноміській спортивній «Весняній олімпіаді». Команда ЗДО №8 «Дзвіночок» виборола перемогу (І місце) серед усіх закладів дошкільної освіти м. Ужгорода, за що була нагороджена Ужгородською міською радою призовим сертифікатом. Також команда із кухарів, медичної сестри із дієтичного харчування та комірника нашого закладу дуже вдало презентувала дитячі страви на фестивалі «Ням-ням-Фест». Вихованці старшого дошкільного віку із задоволенням взяли участь у конкурсі малюнка «Мій Ужгород», за що отримали приємні та смачні призи. У закладі організовано психологічну службу, яку здійснюють практичні психологи : 1. Данканич М.В. – має повну вищу фахову освіту, стаж педагогічної роботи – 17 років, кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії»; 2. Жека Л.І. – має повну вищу фахову освіту, стаж педагогічної роботи – 6 років, кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії». Робота практични психологів проводилася у кількох напрямках: 1. Розвивальна робота - розвиток пізнавальних процесів, сенсомоторних здібностей, соціально-спрямованих навичок поведінки та комунікативних умінь і знань дітей. Діти стали більш відкритими до нових знань та умінь, з більшою цікавістю сприймають новий матеріал. 2. Психологічне вивчення і діагностична робота з дітьми – проведено дослідження рівня самооцінки дітей, рівня емоційного благополуччя дітей в колективі, проведено дослідження рівня шкільної зрілості у шестирічок та компонентів психологічної готовності до школи дітей старшої групи. Було проведено діагностичне вивчення педагогів «Чи загрожує вам нервовий зрив?» 3. Профілактична робота – проведена робота з психологічної допомоги в адаптації дітей раннього віку, молодшого дошкільного віку та новеньких дітей старшого віку до умов закладу. Діти ставали більш самостійними, не боялися залишатися без батьків у дитячому садочку. 4. Робота з педагогічним колективом - практичні психологи протягом року активно співпрацювали з педагогічним колективом, надавали консультації щодо психологічних проблем, пов’язаних з дітьми та їхніми батьками, допомагали у створенні розвиваючого середовища та сприятливого психологічного клімату. З батьками вихованців закладу проводилася консультативна робота щодо адаптації дітей до умов дошкільного закладу, підтримки батьками своїх дітей під час переживання нею психотравмуючих подій. Психологами 13.12.2017 року в закладі було проведено на високому професійному рівні семінар-практикум для практичних психологів м.Ужгорода «Збереження та зміцнення психологічного здоров’я педагогічних працівників». Програмно-методичне забезпечення: 7. Управлінська діяльність. Вивчення стану навчально-виховного процесу ( попереджувальний, оперативний, порівняльний, тематичний, вибірковий) - Стан готовності дітей до школи - травень Порівняльний (довідка – до педради) - Стан планування та проведення тижня безпеки дитини – травень -оперативний - Готовність працівників до робочого дня. Протягом року, попереджувальний - Створення розвивального ігрового середовища Протягом року вибірковий - Дотримання режиму дня Протягом року попереджувальний - Готовність до нового навчального року серпень Тематичний (довідка – до педради) - Аналіз наповнюваності етнографічних осередків в групах жовтень Тематичний(довідка – до педради) - Про освітньо-виховну роботу щодо сенсорного розвитку вихованців І молодших груп через освітній проект. листопад Тематичний (довідка – до педради)