Понедельник, 25.06.2018, 07:16
Вітаю Вас, Гость

Гурткова робота

Наш дошкільний заклад дає змогу розквітнути талантам кожної дитини

Ми вивчаємо англійську

 

  Керівник: Халус Василина Василівна

 

Мета: сприяти  повноцінному, своєчасному розвитку дитини, збагаченню її інтелектуальної, вольової, емоційної та соціальної сфер у процесі оволодіння основами іншомовного спілкування. Практична мета - формування елементарної англомовної комунікативної компетенції, яка складається з лінгвістичної, мовної, соціокультурної і загальноосвітньої компетенції. Передбачається оволодіння дітьми вміннями аудіювання і говоріння достатніми для вступу в контакт із співрозмовником, залучення в розмову, отримання і передачі елементарної інформації, пов'язаної з утриманням спілкування дітей.

                                                             

 

Шановні батьки !

       Напевно, ви вже не раз замислювалися про те, що в наш бурхливий інформаційний вік дуже важливо дати хороший старт своїй дитині. У сучасному суспільстві доцільність вивчення іноземної мови ні в кого не викликає сумніву. Всім зрозуміло, що той, хто знає іноземну мову - має ключ до успішного майбутнього. Ймовірність досягти хороших результатів у вивченні англійської мови зростає, якщо почати навчання дитини в дошкільному віці.  Так хочеться, щоб в житті вона була успішною, самодостатньою, всебічно розвиненою людиною, щоб світ відкривався їй у всій різноманітності.

        Сьогодні, щоб досягти успіхів у будь-якій сфері, необхідно володіти іноземною мовою. Людина, що ледве-ледве засвоїла «English»  в об’ємі шкільної програми, не зможе вступити до престижного вузу, поїхати на стажування за кордон, влаштуватися на роботу в хорошу компанію. А які можливості для розвитку інтелекту відкриває знання іноземної мови: можна насолоджуватися книгами і фільмами на мові оригіналу, повноцінно користуватися можливостями інтернету…. Одним словом, всім і кожному відомо, що знати іноземні мови корисно, цікаво, вигідно і престижно.

        Загалом, дитина ще не усвідомлює навіщо її потрібно вивчати іноземну мову. Як і для будь-якої іншої справи, потрібна позитивна мотивація - тобто бажання займатись, потреба в цьому, інтерес. Без неї всі зусилля вчителів і батьків будуть приречені на невдачу. Яким чином мотивувати дитину? 

          Так, всі ми знаємо, що займатися з дітьми мовами треба. «Але як правильно і ефективно це робити?» - запитаєте Ви. Малюку дали в руки барвисту книжку з іноземними словами, сподіваючись на те, що він зацікавиться і стане з задоволенням вивчати англійський. Але дитина, погортавши, відкладає її убік. А на всі прохання дорослих повторювати за ним чужі звуки і слова уперто хитає головою і не хоче навіть слухати. «Чому?» - батьки знизують плечима і не можуть знайти вирішення проблеми.

          Впродовж навчального року ваші діти відвідують заняття по вивченню англійської мови. За цей час ваші діти вчаться:

- сприймати просту англійську мову на слух;

- знайомитись один з одним: вітатися і прощатися;

- використовувати слова з таких тем: тварини, овочі, фрукти, кольори, цифри, посуд, одяг, сім’я, частини тіла,  їжа, іграшки, транспорт, погода, пори року, зовнішність, спорт;

- розказувати про себе, свій вік, про те , що подобається і не подобається;

- ставити різні питання і відповідати на них;

- розказувати про себе, про свої здібності;

- розповідати невеликі віршики англійською мовою, співати пісеньки.

        Дитина повинна відчувати радість від спілкування, від творчої взаємодії, від гри. Тому процес вивчення іноземної мови будується, як процес задоволення особистих, пізнавальних, ігрових потреб дитини.

 

ПОРАДИ ДЛЯ БАТЬКІВ

 

Ваші діти відвідують гурток по вивченню англійської мови 2 рази на тиждень, тому вони  перебувають в іншомовному середовищі лише на заняттях. Для досягнення успіху у вивченні англійської мови важливою складовою є плідна співпраця педагога, дітей та батьків. Отже, якщо ви маєте можтивість та хочете прийняти участь і допомогти у навчальному процесі ваших дітей радимо організувати ,,домашні уроки‛ англійської мови. У цьому вам допоможуть декілька порад.

1.     Пам’ятайте, що мотивація є рушійною силою у будь-якому починанні.

  Проте, як же зацікавити малюка, який не розуміє доцільності вивчення англійської мови? Тут вам стане у пригоді  ігрова діяльність, організована у вигляді уявних чи реальних ситуацій спілкування, коли в дитини виникає потреба, бажання та інтерес висловлюватись англійською мовою.

2.     Перегляньте разом  мультфільми з англійським героями, розпитайте, які з них дітям сподобались. Виберіть улюбленого персанажа ( Superman, Sponge Bob, Mickey Mouse, Minnie Mouse…), та купіть іграшку або зробіть аплікацію улюбленого героя. Поясніть малюкові,

 що він спілкується та розуміє тільки англійську Тому прийдеться вивчити дещо на його рідній мові. В словниковому запасі дитиниз’являться назви предметів гардеробу, чим іграшку годувати, плюс різні дії (стрибати, спати).

3.     Шановні батьки, навчати свого малюка іноземній мові слід лише у тому випадку, якщо ви впевнені, що у вас самих правильна вимова.

4.     Навіть якщо ви впевнені у своїй вимові, дайте дитині можливість чути не лише ваше іноземне мовлення. Ставте їй аудіо – та відеодиски, використовуйте на домашніх уроках навчальні компакт- диски. Нехай дитина чує, як розмовляють носії мови. Спочатку їй буде важко що-небудь зрозуміти, але вона буде вловлювати правильну інтонацію. А з часом навчиться розуміти мовлення інших людей.

5.     Значну увагу приділіть  фонетичній розминці. Як перед фізкульттренуванням необхідно розім’ятись нашим м’язам, так і до розмови на іншій мові важливо підготувати язик. Нехай дитина повторює за вами іноземні звуки. Ось наприклад : заспівати, як пташка — [vi]- [vi] -[vi]; заку-вікати, як маленьке порося — [wi]- [wi]- [wi]; загарчати, як ведмедик або собака — [r — г — г]; зашипіти, наче змія [s — s — s] і таке інше. Розвивайте фонематичний слух ваших

6.     Якщо ви володієте достатнім словниковим запасом, то у повсякденному житті є безліч можливостей створити ігрове середовище. Особливи ефективним є використання рольових ігор.

Наприклад, готуючи вечерю матуся виступає в ролі повара, а малюк в ролі помічника. Потім малюк розповідає  своему другу Мickey, що він полюбляє їсти. Від імені  Mickey  запитайте ‛What doyou like ? – I like pizza and ice-cream‛. – до прикладу відповідає малюк.

7.     Розвивайте пам’ять малюків, вивчаючи англійські пісні та вірші.                       Особливо легко запам’ятовуються короткі вірші - римування, які є дуже корисними для закріплення мовленнєвих зразків. Наприклад:

‛I see a monkey       

  I see a dog

  I see a mouse

  I see a frog‛.

Розучувати римівку, потрібно спираючись на наочність. Покладіть перед дітьми картинки або іграшки тварин та запропонуйте подивитись через уявний бінокль.

8.     Інколи поза заняттями говоріть що-небудь на іноземній мові. Без перекладу. Наприклад, «Який сонячний день» чи «візьми тарілку» (протягуючи руку). Спочатку по інтонації і жестам, а пізніше вже по словам дитина навчиться вас розуміти.

9.     Суботу чи неділю можна оголосити Днем Особливих Дотиків. Все, до чого торкаєшся, повинен назвати на англійській мові. Інакше речі брати не можна. Правила поширюються на всю сім’ю.  Якщо тато чи старший брат не знає цієї мови, нехай запитує у юного поліглота. Як варіант, заснувати правило:замовляти, що сьогодні приготувати на вечерю, можна лише на англійській мові.

10.  Зверніть увагу на твердження ,,успіх породжує успіх‛. Не бійтесь            перехвалити свого малюка адже він так потребує вашої підтримки,похвали та захоплення. Ніколи не навішуйте на сина чи доньку ярлик: «Ти не здібний». Можливо у малюка не так ярко виражені здібності щодо вивчення іноземної мови, проте проявляюються  у чомусь іншому.  А головне пам’ятайте, що ваша дитина унікальне та неповторне створіння Боже, зі закладеними здібностями та талантами, завдання ж батьків та педагогів бути мудрими, чутливими та терплячими для того,щоб  їх виявити , розвитути та сформувати духовно, морально та інтелектуально розвиненими особистостями, самодостатніми, гармонійними та просто успішними людьми.

 

Бажаємо успіхів !